marianneengerritnieuwzeeland.reismee.nl

Weer thuis

We zijn inmiddels weer een paar dagen thuis! De reis vanuit Auckland via Hong Kong naar Amsterdam is voorspoedig verlopen. Uiteraard hadden en hebben we nog wel een beetje last van jetlag maar dat zal snel weer over zijn.

Omdat internet in NZ erg traag bleek, hebben we daar niet de gelegenheid gehad foto's te plaatsen, Dat hebben we inmiddels wel kunnen doen en jullie kunnen nu ruim 100 foto's bekijken. Die gaan we als laatste ook nog bij de verhalen plaatsen en daarna gaan we er een reisboek van maken. Voor ons een mooie herinnering aan een indrukwekkende en mooie reis,

We hebben jullie reacties op onze reisverhalen zeer op prijs gesteld, Het was net of er geen afstand was tussen jullie en ons en dat gaf een warm gevoel. Nogmaals dank daarvoor.

.Gerrit en Marianne.

Jannie

Welkom thuis

Tista

Ja we hebben elkaar al gezien en gesproken in Hoevelaken. Zelfs met Gerrit al kennis gemaakt.
Toch alsnog een jetlag opgelopen? Was ook niet te vermijden. We zien elkaar bij het concert. En geniet nog maar lekker na van de reis.

clara

weer veilig thuisgekomen. goed te lezen. Geniet maar wat op z'n Hollands; lekker koud!

Mia

Door jullie mooiereisverhalen waren jullie voor ons ook dichtbij. Het was leuk je woensdag weer te zien en te spreken Marianne.
Ik verheug me op de foto's.
Geniet nog maar lekker na!!!